home

Thursday, October 21, 2010

ျပႆနာ

ဒီေန ့လည္ က်ေနာ္တို ့ေနထိုင္ရာ ယူဗာစကူးလား ျမိဳ ့ရွိ ႏိုင္ငံျခားသားမ်ား ဆိုင္ရာႏွင့္ ကူညီေနေသာ

ရံုးတစ္ခု မွ က်ေနာ္တို ့အဖြဲ ့၏ ႏွစ္စဥ္ လွူပ္ေဆာင္မူမ်ားကို သိျခင္ေသာေၾကာင့္ သြား ေရာက္

ေဆြးေႏြးခဲ့သည္၊ က်ေနာ္ႏွင့္ အျခားမိတ္ေဆြ ႏွစ္ဦးေပါင္း သံုးဦး သြားေရာက္ေဆြးေႏြးခဲ့ေသာလည္း

က်ေနာ္တို ့အဖြဲ ့အတြက္ ဘာမွအကူးအညီ ရမလာခဲ့ပါ၊

က်ေနာ္ တို ့ျမန္မာျပည္သားမ်ားသည္ ဒီႏိုင္ငံတြင္ ေရာက္ရွိေနထိုင္စဥ္အတြင္း မိမိတို ့၏ ရင္ေသြးငယ္မ်ားအတြက္ ျမန္မာစာေပမ်ား သင္ၾကားႏိုင္ရန္ျမန္မာစာသင္ေက်ာင္းေလးတစ္ခုၾကိဳးစား ဖြင့္လွစ္ခဲ့ေသာ္လည္း၊ ေငြေၾကး အစဥ္မေျပေသာေၾကာင္ ယာယီရပ္နားထားရသည္၊

က်ေနာ္အပါအ၀င္ မိတ္ေဆြတစ္ခဴိပူေပါင္းျပီး၊ ျမန္မာျပည္၏ ယဥ္ေက်းမူဆိုင္ရာ၊ ဘာသာေရးဆိုင္ရာမ်ား၊

က်ေနာ္တို ့လုပ္ႏိုင္သည္ အျခအေနေပၚမူတည္ျပီး ဖင္လန္ႏိုင္ငံ တြင္ ေဖၚထုတ္ျပသႏိုင္ရန္၊ တစ္ခါတစ္ရန္၊ အမိျမန္မာျပည္အတြက္ ႏိုင္ငံေရး လုပ္ငန္းမ်ားပါလုပ္ေဆာင္ႏိုင္ငံ အဖြဲ ့ေလးတစ္ခု ၾကိဳးစားျပီး ဖြဲ ့စည္း

ခဲ့သည္၊

က်ေနာ္တို ့အဖဲြ ့သည္ မိမိႏိုင္ငံသားမ်ား လူမဴိးမေရြး ကူညီႏီုင္ရန္ ၾကိဳးစားလုပ္ေဆာင္ခဲ့သည္၊ မိမိႏိုင္ငံ၏

ရိုးရာ ပြဲေတာ္မ်ားကိုလည္း က်င္းပခဲ့ၾကသည္၊

က်ေနာ္တို ့၏အခဴိေသာအခက္အခဲ့မ်ားမွာ၊ ေငြေၾကးမျပည့္ဆံုျခင္း၊ မည္သူ ့၏အကူအညီကိုမွ မရခဲ့ျခင္း၊

အခဴိေသာ အေႏွာက္အယွတ္ ကေလးမ်ား ရွိျခင္း၊ တစ္ခါတစ္ရံ ဘ၀ေမ့ေနေသာ ျမန္မာျပည္ဖြါး လူတစ္

ခဴိရွိေနျခင္း၊ အဲဒီလို အခက္အခဲ့ေလးမ်ား ေတြ ့ေနရတယ္။

ဘယ္သူေတြ ဘာေတြျဖစ္ျဖစ္ က်ေနာ္တို ့စိတ္ဓါတ္ တူညီေသာ မိတ္ေဆြမ်ား ကေတာ့ ဒီေလွၾကီးကို ဆက္

လက္ေလွာ္ေနတံုး၊ မိမိတို ့ေရာက္ျခင္ေသာ ပန္းတိုင္ကို မေမာမပန္း ဆက္လက္ခ်ီတက္ေနဆဲ့ပါ။

ဘာေတြပဲျဖစ္ျဖစ္ စိတ္ထဲ့မွာေတာ့ျမန္မာ စကားပံုေလးလို…. ေနရိပ္ကိုလိုျခင္ရင္၊ ေနပူကေလွ်ာက္

ဆိုသလို မိမိလုပ္စရာရွိတာကို မိမိအသိစိတ္ဓါတ္ျဖင့္ လုပ္ေဆာင္သြားေနရန္သာရွိတယ္။ ဘယ္သူကိုမွာလည္း

အျပစ္ေတြမတင္ျခင္ေတာ့ပါဘူး၊

စိတ္ေတြ ညစ္ေနလွ်င္ေတာ့ ……… ကိုခိုင္ထူးရဲ ့သီခ်င္းေလး …. ””တို ့လာတယ္ “”… ကို ဖြင္ ့ျပီးနားေထာင္

လိုက္တယ္….

ကိုလင္း

No comments:

Post a Comment